Voor WOLFPT gekozen en dan?
Alles van A t/m Z uitgelegd.
De werkwijze van WOLFPT:

Intakeprocedure van aanvragen
Nadat jouw aanvraag bij WOLFPT is binnengekomen en Jan ernaar heeft gekeken, wordt via de mail een bericht gestuurd om een datum en tijd te plannen om de uitkomsten telefonisch te bespreken en te kijken welke mogelijkheden er voor jou zijn en wat jouw wensen zijn binnen een samenwerking. Wanneer het tot een wederzijde overeenkomst is gekomen om samen te werken, wordt er een afspraak gemaakt voor de eerste meeting en worden zaken als facturatie geregeld. Daarmee is de samenwerking officieel begonnen.
Inventarisatie van hulpvraag
In de fysieke of virtuele geplande afspraak wordt het ingevulde vragenformulier nogmaals doorlopen en wordt alles in detail bekeken, zodoende kan Jan duidelijk krijgen waar hij zich op heeft te focussen in de komende periode. Zo wordt er besproken wat jij zelf wil en kan betekenen in het proces en waar Jan bij kan ondersteunen.


Keuzes maken
In deze fase van de samenwerking gaan we kijken hoe we jouw hulpvraag om kunnen zetten naar een werkbare strategie, zodat jij jouw expertise (geautomatiseerd) verder kan vermarkten. Zo kijken we naar welke website en marketingcampagnes passen bij jouw professie en kijken we hoe jij op korte termijn al resultaten kan behalen. Hierin kan Jan een adviserende rol hebben, maar ook een uitvoerende zoals het onderzoeken van de mogelijkheden voor jouw situatie en/of professie.
(Eind)resultaat
Nu we alles duidelijk hebben besproken, is het tijd voor het uitwerken van de werkbare strategie. In deze fase zetten we alle tools (oftewel: hulpmiddelen) in, die we in de vorige fase hebben besproken, en koppelen we alles aan elkaar zodat jij jouw doel behaald wat we in het eerste gesprek hebben gesteld. Zo werken we de to-do lijst af en werken we toe naar de lancering van jouw werkbare strategie om jouw expertise zichtbaar te krijgen. Hierin kan Jan een adviserende rol hebben, maar ook een uitvoerende zoals het koppelen van systemen en/of het bouwen van campagnes.

Recente projecten:
N'Joy Healthy Sports
Oplossing: Door gebruik te maken van passende aanbiedingen kregen geïnteresseerde een aanbod wat bij hen paste, waardoor ze eerder geneigd waren zich aan te melden
Resultaat: Binnen 3 dagen 50% van de kaarten voor hun event in november verkocht
Beautybar By Denise
Oplossing: Door een overzichtelijk dashboard te bouwen waardoor ze in één oogopslag kon zien welke aanvragen binnengekomen waren en welke aanvragen al waren afgehandeld
Resultaat: Meer tijd voor haar expertise door meer rust en overzicht
Wineheaven
Oplossing: Door gebruik te maken van een automatische email opvolging na de aankoop kan Wineheaven ook na aankoop contact met de klanten behouden
Resultaat: Meer terugkerende klanten en meer nieuwe klanten door het ontvangen van betere recensies
NCKS Metals
Oplossing: Door gebruik te maken van een website met oa. geautomatiseerde berichtgeving aan de klant
Resultaat: Meer rust in de onderneming, waardoor producten beter werden en de klantenstroom groter