Voor WOLFPT gekozen en dan?

Alles van A t/m Z uitgelegd.

De werkwijze van WOLFPT:

Intakeprocedure van aanvragen

Nadat jouw aanvraag bij WOLFPT is binnengekomen en Jan ernaar heeft gekeken, wordt via de mail een bericht gestuurd om een datum en tijd te plannen om de uitkomsten telefonisch te bespreken en te kijken welke mogelijkheden er voor jou zijn en wat jouw wensen zijn binnen een samenwerking. Wanneer het tot een wederzijde overeenkomst is gekomen om samen te werken, wordt er een afspraak gemaakt voor de eerste meeting en worden zaken als facturatie geregeld. Daarmee is de samenwerking officieel begonnen.

Inventarisatie van hulpvraag

In de fysieke of virtuele geplande afspraak wordt het ingevulde vragenformulier nogmaals doorlopen en wordt alles in detail bekeken, zodoende kan Jan duidelijk krijgen waar hij zich op heeft te focussen in de komende periode. Zo wordt er besproken wat jij zelf wil en kan betekenen in het proces en waar Jan bij kan ondersteunen. 

Keuzes maken

In deze fase van de samenwerking gaan we kijken hoe we jouw hulpvraag om kunnen zetten naar een werkbare strategie, zodat jij jouw expertise (geautomatiseerd) verder kan vermarkten. Zo kijken we naar welke website en marketingcampagnes passen bij jouw professie en kijken we hoe jij op korte termijn al resultaten kan behalen. Hierin kan Jan een adviserende rol hebben, maar ook een uitvoerende zoals het onderzoeken van de mogelijkheden voor jouw situatie en/of professie.

(Eind)resultaat

Nu we alles duidelijk hebben besproken, is het tijd voor het uitwerken van de werkbare strategie. In deze fase zetten we alle tools (oftewel: hulpmiddelen) in, die we in de vorige fase hebben besproken, en koppelen we alles aan elkaar zodat jij jouw doel behaald wat we in het eerste gesprek hebben gesteld. Zo werken we de to-do lijst af en werken we toe naar de lancering van jouw werkbare strategie om jouw expertise zichtbaar te krijgen. Hierin kan Jan een adviserende rol hebben, maar ook een uitvoerende zoals het koppelen van systemen en/of het bouwen van campagnes.

Zonder actie, GÉÉN resultaat

Recente projecten:

N'Joy Healthy Sports

Vraagstelling: Hoe kunnen wij meer inschrijvingen krijgen via de website?
Oplossing: Door gebruik te maken van passende aanbiedingen kregen geïnteresseerde een aanbod wat bij hen paste, waardoor ze eerder geneigd waren zich aan te melden
Resultaat: Binnen 3 dagen 50% van de kaarten voor hun event in november verkocht

Beautybar By Denise

Vraagstelling: Hoe krijg ik meer afspraken gepland en meer producten verkocht zonder extra administratie te doen?
Oplossing: Door een overzichtelijk dashboard te bouwen waardoor ze in één oogopslag kon zien welke aanvragen binnengekomen waren en welke aanvragen al waren afgehandeld
Resultaat: Meer tijd voor haar expertise door meer rust en overzicht

Wineheaven

Vraagstelling: Hoe kunnen we het aftersales-traject systematiseren waardoor klanten terug blijven komen?
Oplossing: Door gebruik te maken van een automatische email opvolging na de aankoop kan Wineheaven ook na aankoop contact met de klanten behouden
Resultaat: Meer terugkerende klanten en meer nieuwe klanten door het ontvangen van betere recensies

NCKS Metals

Vraagstelling: Hoe kan bezig blijven met mijn specialistische laswerkzaamheden zonder steeds te hoeven focussen op nieuwe opdrachten?
Oplossing: Door gebruik te maken van een website met oa. geautomatiseerde berichtgeving aan de klant
Resultaat: Meer rust in de onderneming, waardoor producten beter werden en de klantenstroom groter

Benieuwd welke tools jouw bedrijf kunnen laten groeien?

Vul jouw aanvraag in of neem contact op met WOLFPT